Frakt & Retur

Returpolicy
Om du inte är nöjd med ditt köp kan du bli ombedd att returnera eller byta ut beroende på din situation
Alla returartiklar måste vara i helt nytt skick, oanvända och med originaletiketter och förpackningar.
1. Om du fått ett felaktigt föremål
Du har möjlighet att 1) ​​be om att skicka den rätta i din nästa order, 2) returnera den för en fullständig återbetalning, eller 3) 1) byta ut den för rätt föremål.Kunder måste bekräfta att de är behöriga att byta eller återvända Med kundtjänst innan du skickar tillbaka artiklar. I många fall har du 7 dagar efter mottagandet av din beställning för att kontakta kundservice och begära retur eller byte.
2. Om du fått ett objekt i fel färg
Du är berättigad till full återbetalning efter kundservice bekräftar att du fått fel färg. Upplevda färgskillnader på grund av bildskärmsinställningarna på din datorskärm är inte skäl för återbetalning.
3. Om ett föremål saknas från din beställning
Kontakta kundservice för att informera oss om att ett föremål saknas från din beställning. När vi har bekräftat att ett föremål saknades kommer vi att erbjuda en fullständig återbetalning av varupriset och fraktkostnaden eller börja bearbeta en ny till dig i din nästa beställning.
4. Om ditt paket går förlorat under frakt
Kontakta kundservice för att informera oss om att du inte har fått ditt paket. När vi har bekräftat med kuriren att ditt paket är förlorat, kommer vi att erbjuda återbetalning eller skicka tillbaka dina varor.
5. Om vi ​​skickade dig en defekt eller skadad vara
Du är berättigad till full återbetalning eller utbyte. När du begär din återbetalning, var god redo att ge kundservicefoton tydligt problemet med produkten och dess spårnummer så fort som möjligt. Alternativt kan du öppna objektet framför leveranspersonen och om du upptäcker att den har skadats under frakt kan du avvisa den. Wholesale7 skickar sedan ett nytt objekt till din nästa order eller återbetalas till dig.
6.Wholesale7 kommer att återbetala dina pengar till ditt saldo på webbplatskontot normalt, då dina pengar kan användas i din nästa order. Om du vill fråga om återbetalning till ditt Paypal-konto, var god be om pengar från vårt Paypal ( Serviceonline.aline1@gmail.com) , vi betalar omedelbart tillbaka.

Leveranstid
När hela betalningen av din beställning har bekräftats mottas av oss I allmänhet behöver vi 1-2 dagar för att förbereda ordern. För vissa droppfartyg beställer vilka totala delar av produkterna relativt mindre Det kan skickas ut inom 24 timmar efter att betalningen har bekräftats.
Men till de order som innehåller många produkter Vi behöver lite mer tid för att förbereda det, om inga föremål förekommer De kan också sändas ut 72 timmar senare.
Eftersom sortimentet av produkterna vi säljer är relativt omfattande. Så det är svårt för oss att göra inventeringen 100% exakt. Ibland kommer du att få anmälan för artiklar som inte finns i lager Under processen att förbereda i din order men de visas i lager på hemsidan när du beställde dem. Vi kommer att skicka e-post till dig för att be om din åsikt, du kan välja att ersätta dem eller få tillbaka. Kanske detta kommer att resultera i en viss fördröjning till sändningen av din order. Så snälla kontrollera din brevlåda oftare för att få den senaste uppdateringen av din beställning. På ett allmänt sätt. Vi kommer inte att återupplösa de existerande artiklarna för tillfället.
Var vänlig uppmärksamma nedanstående information om några varor i lager finns i din beställning
1. Om du inte vill byta ut varor i lager, kommer både fraktkostnaden och varupriset att återbetalas till dig. I så fall kommer din beställning att skickas ut utan att vara i lager så snart som möjligt.
2. Du kan byta ut varor som inte finns i lager med några artiklar. Bara berätta för varukoden på din ersättare, så kommer vi att ersätta för dig. Om ersättningen kommer att göra det totala beloppet i din order ändrat på grund av prisskillnaden mellan ut Av varuhus och din ersättning, så kanske ibland måste du betala mer Vänligen betala prisskillnaden för din ersättare så snart som möjligt.
3. För återbetalning av varorna i lager, som vår vanliga praxis, kommer den att återbetalas till Ditt konto i wholesale7 först, det kan dras att betala din nästa order direkt 'Det kan också återbetalas till ditt paypal konto efter din begäran till paypal är mottagen av oss.
Om de uteslutna objekten som gör besväret för dig, så är vi så ledsna, snälla förstå det, Men vi uppdaterar inventeringen oftare för att undvika att det händer.
tillbaka